Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

VALUE TIPS

Εγινε η κληρωση και μας ελαχε να παιξουμε κοντρα στους Ρουμανους για την προκριση στα τελικα του παγκοσμιου κυπελου στην χωρα της ΣΑΜΠΑ.
Ευκαιρια να παρουμε την ρεβανς ...ποια ρεβανς;
Μα αυτοι ηταν το 1970 που μας αποκλησανε και δεν καταφεραμε να δωσουμε το παρον στο Μεξικο.

Σημερα μαγκακο μου εχουμε Τσαμπιονια και μικρες Αγγλιδουλες....
Πολλες φορες το εχω πει οτι στοιχημα σε παιχνιδια του Τσαμπιονς ληγκ αποφευγω να παιξω και να πονταρω διοτι τα παιχνιδια αυτα ειναι παιχνιδια της βραδυας ...δηλαδη οποιος βρεθει στην βραδυα του κερδιζει τον αλλον και παιζει ρολο ουτε η φορμα ουτε τα προβληματα απουσιων ...
Ολες ειναι ομαδαρες και γιαυτο βρισκοντε στους ομιλους ....

Δεν μπορω ομως σημερα να μην ρισκαρω στο παιχνιδι της ομαδαρς μου της ΑΡΣΕΝΑΛ κοντρα στη ΜΠΟΡΟΥΣΙΑ ...Θα ρισκαρω λοιπον στην ισοπαλια 3,40 και αυτο διοτι εχουν τα ιδια γκολ σε επιθεση στα μεχρι τωρα ματσακια που δωσανε και τις ιδιες αμυνες....Εχει στοιχηματικη αξια το πονταρισμα.

Αξια εχει και στον κωδ. 109 στο ΓΟΥΛΒΣ -ΟΛΝΤΑΜ   το Χ 3,65 ακομη και το διπλο 4,75 και αυτο διοτι η ΟΛΝΤΑΜ σε αυτη την εδρα δεν εχει χασει απο 1995

ΚΡΟΟΥΛΙ-ΠΟΡΤ ΒΕΙΛ  Χ 3,35   Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟ  ΚΑΙ Χ ΤΕΛΙΚΟ 

ΜΙΛΤΟΝ Κ. ΝΤΟΝΣ-ΚΑΡΛΑΙΛ   Χ 3,65  ακομη και διπλο !! εχει φορμα η Καρλαιλ και πανο σ'αυτο πονταρουμε παιχταρα μου ....Αν φαει κανα ντορτι δεν θα ξαφνιαστουμε ...αλλααααα αν δικαιωσει την επιλογη μας και ξεπερασει το σοκ της μιας και μοναδικης ηττας στα εξι τελευταια !!τοτε αδελφουλι μου θα σκασουν οι οχτροι μας.....