Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΒΙΚΙΝΓΚ-ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ και η ΓΚΑΝΙΟΤΑ απο τις πιο χαμηλες!!!

ΒΙΚΙΝΓΚ-ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ    και τι βλεπω ;
Μια Ροζενμποργκ φουλ φορμα ....που σε δεκατρια χρονια δηλαδη απο το 2000 εχασε μεσα στην Βικινγκ ολο και ολο ....πεντε φορες.... πήρε αλλες εξι ισοπαλιες... και οι μανγκες που βγαζουν τις αποδοσεις...μου πληρωνουν 2,20 στο ευρο μου για το διπλο της Ροζενμπορνγκ!!!
Τι αλλο δεν μου καθεται ; μα φυσικα αυτο το 2,60 στο 4 εως 6 γκολ ....
Γιατι ;
Γιατι δεν το εχει για πολυ πιθανο ...ο τσιφτης .
Εχω δει και  2,10 και 2,20 και 2,30 και 2,40 αποδοσεις  στο 4 εως 6 γκολ οταν η πιθανοτητα αυτη παιζει δυνατα...και εχει τον νου του και....φυλαγεται.....Ακομη και η ΓΚΑΝΙΟΤΑ ΤΟΥ με υποπτευει...
Επισης βλεπω οτι μου πληρωνει την ισοπαλια στο ημιχρονο 1,95 και το 2 εως 3 γκολ 1,90 σχεδον την ιδια αποδοση...που συμαινει πως καπου εκει πιστευει να τσουλισει το ματς...

 
Αρααα....καρφωνω το Χ(3,25)  ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΑΙΡΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΒΙΚΙΝΓΚ  0-0 ΚΑΙ 1-1 ΑΡΑ.... UNDER 1,85

αξιζει ομως και το πονταρισμα στο 0 εως 1 γκολ  ( 3,75)