Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ευτυχως...
Σημερα εχει μπαλα ξανα...γιατι τα πρωτα συμπτώματα στερητικού συνδρομου αρχισαν να κανουν την εμφανιση τους  ....
ΙΣΠΑΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ για μια θεση και το δικαίωμα συμμετοχης στον ΤΕΛΙΚΟ.
ΙΒΙΡΕΣ και οι δυο ,γειτονες και με καλες εθνικες ομαδες....
ΡΕΑΛ και ΜΠΑΡΤΣΑ στην ουσια απο την μια πλευρα και ΡΟΝΑΛΝΤΟ και λοιποι απο την αλλη...
 

Ολλα δειχνουν  φαβορι τους Ισπανους ...ακομη και η αποδοση των εταιριων ...
1,80 για νικη των Ισπανων  3,20 στην ισοπαλια και 4,00 για πιθανη νικη των Πορτογαλαων...
Εμενα μου καρφωθηκε στο μυαλο οτι στον τελικο  δεν θα δουμε το ζευγαρι που ολοι περιμενουμε και θεωρουμε ως πιο πιθανο...δηλαδη ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ και IΣΠΑΝΟΥΣ ...κατι μου λεει πως το ζευγαρι θα ειναι ΙΤΑΛΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ...
Την υποψία μου την καρφωσαν οι αποδωσεις των OVER  και στα δυο παιχνιδια ...Λεω εγω τωρα...
Καλα ρε μαγκα ,φαβορες και οι δυο και με μεγαλη διαφορα στην αποδοση για νικη των Ισπανων 1,80
εναντι  4,00 για νικη των ΠΟΡΤΟΓΑΛΩΝ...
και 1,75 για την νικη των ΓΕΡΜΑΝΩΝ και 4,35 ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ...ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΑ UNDER 1,40 για ΙΣΠΑΝΙΑ -ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ και 1,50 για ΓΡΜΑΝΙΑ -ΙΤΑΛΙΑ
ΕΝΩ ΤΑ OVER μου τα δινει πλουσιοπαροχα στο 2,20 και 2,00 αντιστοιχα;
Αρα...φοβαται ο μαγκας οτι τα παιχνιδια θα ειναι σφιχτά και δυσκολα .Τι κανει ο παιχτης ; πονταρει σ'αυτο που ο μπουκ φοβαται οτι πιθανον θα γινει...ΠΟΝΤΑΡΩ ΣΤΟ ΝΑ ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΦΑΒΟΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ   Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ 4,00 ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ 4,35  ΚΑΙ ΓΙΑ 7,00 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΙΤΑΛΙΑ -ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
Μια επιφυλαξη κραταω στο ματς της Ισπανιας -Πορτογαλιας για παραταση...οχι ομως και για πεναλτυς γιατι εκει υπαρχει ο τεραστιος ΚΑΣΙΓΙΑΣ και δεν πιστευω να το ρισκαρουν τοσο οι Πορτογαλοι...οτι γινει πιστευω θα θελήσουν να το τελειωσουν νωριτερα....