Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΡ ΡΑΟΥΛ ΚΟΥΠΕΡ

Εχω εναν πολυ καλο φιλο τον ΣΙΜΟ. Ο ΣΙΜΟΣ πρωτα ειναι ΑΝΤΙ  ΠΑΟΚΤΣΗΣ και μετα ειναι ΑΡΗανος.Σημερα το πρωι ηρθε και με πειρε με το αυτοκινητο για να παμε να παρακολουθισουμε τον πιτσιρικα του τον Γιωργακη που ειχε παιχνιδι με την ομαδα του τον ΜΑΡΑΘΩΝΑ.Με το που μπηκα στο αυτοκινητο μετα την καλημερα περιχαρης μου λεει πως ο ΑΡΗΣ βρισκεται σε επαφη και συζητησεις με τον ΑΡΜΑΝΤΟ ΝΤΙΕΓΚΟ ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ για συνεργασια.Θα μας φερει χοριγους πολυεθνικες Νικο μου λεει. Την DIADORA την ADIDAS ,το χρημα θα ρεει ,ολη η Ευρωπη και ο ντουνιας θα μιλαει για τον ΑΡΗ!!! 
 Τι μου λες ρε ΣΙΜΟ σοβαρα;
 Γελα,γελα μου λεει ,τα πραγματα ειναι σοβαρα.
 Βλεπετε πως η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΥ αμεσως μετα το διαζυγειο με τον ΚΟΥΠΕΡ ταιθηκε σε εφαρμογη σε χρονο μηδεν!!!
 Εφυγε ο ΚΟΥΠΕΡ:  Θα σας φερουμε τον ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ.
 Το μεσημερι επεσε στα χερια μου η FREE SUNDAY μια εφημεριδα που διανεμεται δωρεαν καθε Κυριακη. Ο δημοσιογραφος που αρθρογραφει στην σελιδα με τα αθλητικα  ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΓΑΣ γραφει:

 Ανναμεσα σε αλλα λεει πως η φυγη μιας εκ των μεγαλυτερων ποδοσφαιρικων προσωπικοτητων που ανελαβαν ποτε την τεχνικη ηγεσια ελληνικης ομαδος(με δυο τελικους τσαμπιον ληγκ και θητεια σε μεγαλους συλλογους  ΙΝΤΕΡ κ.λ.π.) αιτια δεν ειναι η κακη πορεια της ομαδος οπως δηλωσε ο ιδιος και το σοκ που επρεπε να υποστουν οι ποδοσφαιριστεςκαι η ομαδα  για να επανελθει στις επιτυχιες στο ελληνικο πρωταθλημα.
 Ο ΚΟΥΠΕΡ δεν θα παραταγε ποτε την ομαδα σε μια τοσο κρισιμη καμπη στο πρωταθλημα και πριν απο τα παιχνιδια με την ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΥΤΙ για τους τριανταδυο στο EUROPA LEAGUE.
 Η αιτια του διαζυγιου ηταν η μεταγραφικη ενισχυση και η διαμαχη του με την διοικηση και προτιστως
 με τον Εκτελεστικο Διευθυντη ο οποιος ηθελε οι παικτες που θα αποκτηθουν να ειναι καθαρα δικες του επιλογες και να γινουν με συγκεκριμενο μανατζερ τον ΜΑΝΕΛ ΦΕΡΕΡ.Μαλιστα ο Ισπανος ατζεντης με την φυγη του ΚΟΥΠΕΡ ανελαβε πρωταγωνιστικο ρολο στην ομαδα κανοτας την εμφανιση του και στην προπονηση.!!!
 Ο ΠΟΡΤΙΓΙΑ δεν ειναι δικη μου επιλογη δηλωσε στην συνεντευξη τυπου πριν τον αγωνα με τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.Ζητησε δε μεχρι την Τεταρτη να γινουν τεσσερις μεταγραφες.
 Το χρονικο ομως της παραιτησης ΚΟΥΠΕΡ εχει ξεκινησει εδω και αρκετο καιρο.
 ΚΑΛΒΟ και ΝΑΦΤΙ αποχωρισαν διχως να καλυφθουν τα κενα που δημιουργιθηκαν.Κυριως λογω οικονομικης δυσπραγιας.ΝΕΡΙ ΚΑΣΤΙΓΙΟ και τον ΙΑΠΩΝΑ  ΣΑΚΑΤΑ σε καμια περιπτωση δεν ηθελε να αποκτηθουν.Παρ'ολα αυτα ομως η διοικηση ειχε φερει ηδη στην πολη τον ΙΑΠΩΝΑ και την στιγμη που ο ΚΟΥΠΕΡ βρισκοταν στα γραφεια της ΠΑΕ και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΗΣ προσπαθουσε ΔΗΘΕΝ να τον μεταπεισει ο ΚΑΣΤΙΓΙΟ εμπαινε στα αεροπλανο με προορισμο την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
 Ο ΚΟΥΠΕΡ ηθελε παση θυσια τον Βραζιλιανο επιθετικο  ΕΝΤΟΥ με τον οποιο ειχε συνεργαστει και στην ΜΠΕΤΙΣ.Ηθελε τον ΑΡΓΕΝΤΙΝΟ αμυντικο μεσο τον ΚΑΛΙΤΣΚΙ .Αυτες οι μεταγραφες δεν εγιναν ποτε καθως κριθηκαν απο την διοικηση ασυμφορες και γιναν η αιτια που οδηγησαν στο διαζυγιο.
 Ετσι στην κοντρα μεταξυ  του ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΥ  ΚΟΥΠΕΡ και του  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ  ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΝΤΗ  ειλθε ενα διπλο με καλη αποδοση στα γραφεια στοιχηματων.

2 comments:

Sierra Golf. είπε...

Στον Επίσημο Ραδιοφωνικό Σταθμό του Συλλόγου, τον ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Δυνατά, πιο Δυνατά» με τον Χρύσανθο Τσαλτίδη και τον Θωμά Αυγέρη, μίλησε ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ, μία ημέρα μετά από την παραίτησή που υπέβαλλε στην ΠΑΕ ΑΡΗΣ, ξεκαθαρίζοντας τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτήν.
Ο Αργεντινός τεχνικός επεσήμανε στην αρχή των δηλώσεών του:
«Δυστυχώς, το σχόλιο που θα κάνω, δεν έχει να κάνει με κάποιο παιχνίδι, αλλά με μία απόφαση που έχω πάρει, με δυσκόλεψε και με στενοχώρησε. Θεωρώ ότι η ομάδα αυτή τη στιγμή χρειάζεται μία αντίδραση και αυτό είναι το σωστό για το μέλλον της. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο, έζησα πάρα πολύ όμορφες στιγμές, είχα την απόλυτη στήριξη από όλους σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου εδώ, αλλά θεωρώ ότι για να αντιδράσει η ομάδα πρέπει να ληφθούν κάποιες αποφάσεις και ότι η δική μου απόφαση είναι η σωστή, για το καλό της ομάδας.
Η αλήθεια είναι ότι το είχα πει σε αρκετές συνεντεύξεις Τύπου από την αρχή της χρονιάς, ότι η ομάδα δεν είχε σταθερή απόδοση και στις δύο διοργανώσεις που συμμετείχε, ότι της κόστιζε πάρα πολύ να ανταπεξέλθει στα δεδομένα του ελληνικού πρωταθλήματος. Όπως είπα, λοιπόν, τονίζω ότι έχει να κάνει με μία απόφαση που πήρα εγώ, με γνώμονα το καλό της ομάδας. Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ήρθα και μίλησα με τους ποδοσφαιριστές μου, είπα ότι για να λειτουργήσουν τα πράγματα, πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι η ομάδα.
Πάνω απ’ όλα είναι ο ΑΡΗΣ και όχι ο Κούπερ. Θεωρώ ότι η απόφασή μου αυτή θα φέρει μία αντίδραση, θα κάνει καλό στην ομάδα. Είμαι ευγνώμων σε όλον τον κόσμο, ο οποίος με στήριξε. Θέλω να στείλω τους χαιρετισμούς μου και μία θερμή αγκαλιά. Από εκεί και πέρα, ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον. Ίσως κάποτε οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν».
Με αφορμή τα σχόλια που ακούγονται ότι η Διοίκηση του ΑΡΗ ήταν αυτή που δεν ήθελε τον προπονητή, ο έμπειρος τεχνικός ήταν κατηγορηματικός, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ψέμα. Το σκέφτηκα πάρα πολύ καλά, είναι αποφάσεις που πονάνε, το ανέλυσα, όμως, το αξιολόγησα και είναι απόφαση την οποία πήρα εγώ. Χθες είχαμε πολύωρες συσκέψεις στα γραφεία, προσπαθήσαμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Εγώ θεώρησα ότι αυτή η απόφαση είναι για το καλό της ομάδας, δε θέλω, όμως, να μπερδεύουμε τα πράγματα. Είναι μία δική μου καθαρά προσωπική απόφαση. Μην μπερδεύουμε τον κόσμο και τη Διοίκηση στη δική μου την απόφαση. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε με βάση το τι πίστευα εγώ για την ομάδα, Θεωρώ ότι η παραίτησή μου θα κάνει καλό στην ομάδα. Δεν εμπλέκεται σε καμία περίπτωση η Διοίκηση της ομάδας στην απόφασή μου» και συνέχισε, τονίζοντας την επιθυμία του να επιστρέψει στον ΑΡΗ στο μέλλον:
«Είμαι ευγνώμων απέναντι σε όλον τον κόσμο, για τον τρόπο με τον οποίο με στήριξε, για τον τρόπο με τον οποίο ήταν κοντά στην ομάδα σε όλους τους αγώνες. Από εκεί και πέρα, εύχομαι να έρθουν έτσι τα πράγματα, ώστε να ξαναφορέσω την κίτρινη φόρμα, με το σήμα του ΑΡΗ και να πάνε ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, κρατάω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις, θεωρώ όμως ότι η απόφασή μου θα βοηθήσει στο μέλλον της ομάδας και θα βοηθήσει άμεσα από την Κυριακή κιόλας, να μπορέσει να αντιδράσει η ομάδα, να βάλει εις πέρας το επόμενο παιχνίδι με τον Εργοτέλη. Θέλω να ευχαριστήσω ξανά όλον τον κόσμο για τη συνεργασία του και πραγματικά ελπίζω να μπορέσω να ξανακαθίσω στον πάγκο της ομάδας».
Ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ στην τελευταία του τοποθέτηση υπογράμμισε:
«Θα επαναλάβω ότι δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με κανένα. Είχαμε μία πολύ καλή συνεργασία με την διοίκηση της ομάδας και όλους τους συνεργάτες της. Προσπαθήσαμε και εγώ και ο Πρόεδρος, η Διοίκηση και όλοι οι άνθρωποι του ΑΡΗ να δουλέψουμε με γνώμονα το καλό της δικής μας της ομάδας. Δεν ξέρω τι άλλο θα πρέπει να πω για να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με τους ανθρώπους της ομάδας. Εύχομαι ό,τι καλύτερο

Sierra Golf. είπε...

Niko εγω ειμαι ΑΡΗΣ. Πανω απο ολους και απο ολα. Ποιος αραγε το ελεγε αυτο; Ο ΑΡΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ;
Ειμαι ο μονος πολεμιος του ΠΟΚ.
Απεχουμε 200 μετρα τα γηπεδα μας. Της Καλαμαριας που απεχει 3 χ.λ.μ. την εφαγαν.
Ειμαι απλα ΑΡΗΣ και ΔΕΝ ειμαι αντι- ΠΑΟΚ.
Εγραψα αρθρα και αρθρα.
Καποτε βλεπαμε τα ματς ωμο με ωμο με λιγες μονο φαπες και κλωτσομπουνια! Χωριζαμε ολοι μας τους εμπλεκομενους. Τωρα διαβαζουμε και κοιταμε να δουμε ποια <<ομαδα?? νικησε στο ξυλο.
Σε αυτα ειμαι αντι Νικο. Αν ειναι ΠΑΟΚ(ΤΣΗΔΕΣ) ειμαι , αν ειναι ΑΡΙΑΝΟΙ ειμαι και παλι αντι Νικο.
Οσο για τον Μαραντονα θα ελεγα οτι εχω τα κονε να χτυπαω τετοιες πορτες λ.χ. του ΜΠΟΜΠΟΓΚΙΤΑ της Γκλαντμπαχ (4,5 εκατ. ευρω). και με μιας να θελει να ερθει με τα χρωματα του ΘΕΟΥ του πολεμου.
Ο ΑΡΗΣ σε αλλη διασταση.
Ο ΑΡΗΣ στα χερια των οπαδων του.